regen... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ggk - WaarBenJij.nu regen... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ggk - WaarBenJij.nu

regen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag hadden we regen, een staartje van een tropische storm boven de Goldcoast van Australie. Jammer hoor, Auckland ziet er niet zo leuk uit met regenn. Vanmorgen vroeg op stap, Koen naar school gebracht en daarna heeft Miek ons afgezet op het stationnetje van Papakura en zijn D en ik met de trein naar Auckland gegaan. Beetje rondgekene, op zoek geweest naar Henna poeder want ik wordt weer ernstig grijs, maar dat is niet zo gebruikelijk hioer. Dacht de Bodyshop heeft het wel maar helaas ook niet. Nou ja dan nog maar even met een enorme uitgroei rondwandelen ik koop wel een hoed. Later in de middag in Auckland een auto opgehaald een oude Toyota Corolla automaat, want het links rijden is al moeilijk genoeg zonder links te hoeven schakelen. De boodschappen voor de eerste dagen kamperen zijn ook al gedaan dus morgen gaan we op stap naar nieuwe avonturen.

Voor mijn is het erg moeilijk fotos te laden maar als jullie foto's willen zien ga even naar www.dickdevries.waarbenjij.nu en geef hem dan ook meteen extra foto ruimte dan kan hij veel fotos op z'n site zetten die jullie allemaal goed kunnen bekijken.

  • 07 Maart 2006 - 09:42

    Carola:

    Ja, hoed kopen, de tondeuse erin natuurlijk, dan zie je het ook niet meer:-)
    Hoop dat het staartje storm over is als jullie weer gaan kamperen. Lfs

  • 07 Maart 2006 - 19:55

    Dick:

    nou, ik kan dankzij kees nu 200 fotoos kwijt, daar red ik het nog wel even mee... kopen jullie maar warme sjokla van je eurootjes!

  • 23 Maart 2006 - 07:30

    Suzy:

    Ze hebben vast bij een kapper wel wat Henna, wat je van ze mag kopen.
    De eerste de beste kapper dus maar proberen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 48639

Voorgaande reizen:

06 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: