Op de bonnefooi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van ggk - WaarBenJij.nu Op de bonnefooi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van ggk - WaarBenJij.nu

Op de bonnefooi

Door: Webmaster

05 April 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo Kuala Lumpur is druk en warm en de treinreis was interessant. Hoe het nu zit met de grensovergang en of we nu een vbisum hebben voor Maleisie dat weer ik niet maar we zijn het land ingekomen en tja dan komen we er ook wel weer uit. Nachttrein dus naar KL. Hotel had Dick daar geregeld, wonderen van de moderne techniek he! En na een nachtje daar weer verder. We riezen heel llicht met enkel een ieder een klein rugzakje. Het voor deel van een duur hotel is ook dat je je spullen daar bijna onbeperkt kan opslaan (zonder zelfs een kamer geboekt te hebben) dus al onze kampeerspullen en warme kleding ligt in het Holiday Inn Atrium in Singapore. Ik heb slecht heel weinig bij me maar als het zo warm is heb je weinig nodig. Maar gioed van KL naar het eilang van Pangkor met de "Rough guide" onder de arm op zoek naar een hotel. In het laatste dorp het enige hotel gevonden met zwembad, lekker hoor, terwijl je de zeee naast je duer hebt, maar goed. Daar 2 nachtjes gezeten. Heerlijk uigerust en heerlijk gegeten, want koken kunnen ze hier. Vanmorgen weer vertrokken rustig aan hoor met de pond weer naarLumut en de bus naar Butterworth daar de pond naar Georgetown/Penang weer met de "Rough Guide" onder de arm, het duurste hotel van de stad binnengewandeld en een goedeprijs gekregen, na zo'n dag reizen heb je dat wel verdiend. Dit lijkt een leuk stadje morgen nog hier en dan met de boor naar Langkawi en later de grens met Thialand over. Verdere plannen zijn er nog niet. Jullie horen het wel. Bye!

• 05 April 2006 - 14:28

Zeezicht:

Geniet met volle teugen!

• 06 April 2006 - 21:02

Carola:

Toch niet het fototoestel in de Holiday Inn laten liggen hè?! Dat past best in het rugzakje! Ben heel erg benieuwd naar de foto's!

• 09 April 2006 - 07:18

Digitalist:

Het gaat wel goed met jullie zo te lezen.
    Geniet er van !

• 10 April 2006 - 16:48

Lisette:

Tja, KL en Maleisie staat garant voor lekker eten! Sate....heerlijk! Thailand kan ik je de vruchtenshakes erg aanbevelen, watermeloensmaak is erg verfrissend tegen de dorst. Geniet van het laatste stukje! chamg Mai in noord Thailand is erg de moeite waard mocht je nog tijd hebben en er gaat een prima nachttrein vanuit Bangkok voor weinig geld. toedeloe

• 14 April 2006 - 19:38

Mireille:

Hoi M en D
    Bovenstaande klinkt errug geweldig. Ben benieuwd waar jullie de paasdagen doorbrengen. Geniet ze!!