Rust... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ggk - WaarBenJij.nu Rust... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ggk - WaarBenJij.nu

Rust...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik heb de afgelopen keren gemerkt dat als zo'n teller meeloopt bij het internet cafe ik niet echt de rust heb uitgebreid mijn reisdagboekje bij te houden. Maar nu zit ik bij m'n zus en kan ik lekker op mijn gemak alles bijwerken. Doe ik wel in stukkies hoor.
Tja Carola vroeg zich af waarom Tahiti zo duur is... nou alles, werkelijk alles moet ingevoerd worden, verbaast mij ook want ik dacht tropisch eiland, fruit is toch de ideale combi. Maar nee, alleen stokbrood was goedkoop, 47 polinesische franken, kooppie en water viel ook wel mee (in flessen want kraanwater kon je niet drinken werd ons verteld, doen ze zelf ook niet). Het stokbrood wordt gebakken van door Frankrijk gesubsidieerd meel. Bizar he! Maar ondanks de ontberingen is het een heel mooi eiland. Maar daar kom ik later op terug. Ik zal eerst in een volgend berichtje een verslagje doen van onze twee weken in Californie en dan zal ik de beren weglaten.

  • 04 Maart 2006 - 22:38

    Lien:

    wat fijn dat je bij je grote zus bent veel plesier met elkaar liefs van pap en mam

  • 05 Maart 2006 - 07:42

    Carola:

    Gezellig bij je zuster en fam. Wat praten ze thuis, nog Nlds of (bijna) niet meer?

  • 05 Maart 2006 - 08:25

    Suzy:

    je mail nu goed ontvangen. Heb alles gelezen. Wat zullen jullie genieten. Ik zal zeker bijhouden wat jullie waar uitspoken.
    Groeten Suzy

  • 05 Maart 2006 - 13:02

    Lien Het Heeft:

    het heeft weer flink gesneeuwd we gaan zo naar cor zijn vijftigste maar hij wil niet jarig zijn en helemaal geen abaham zien liefs voor allen l

  • 06 Maart 2006 - 07:12

    Dick:

    beste lezers: zie ook
    www.dickdevries.waarbenjij.nu voor korte impressies en FOTOOS!

  • 06 Maart 2006 - 07:13

    Dick:

    ze spreken hier nog best heel redelijk nederlands!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 48665

Voorgaande reizen:

06 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: