Weer op stap - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ggk - WaarBenJij.nu Weer op stap - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ggk - WaarBenJij.nu

Weer op stap

Door: Webmaster

07 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zo ototje is ingeladen, laatste kopje koffie is ingeschonken. We gaan weer op pad. Hoop dat de tropische storm overis en dat de Bay of Islands lekker warm en zonnig wordt.

• 08 Maart 2006 - 14:52

Digitalist:

Geniet er van !
    Goeie reis

• 08 Maart 2006 - 20:43

Juul:

Geniet van het warme zonnetje, wij doen het nog even met regen en wind. Hoezo jalours!

• 09 Maart 2006 - 21:57

Ellen:

mooie foto's van Dick! Vooral die van de haven, mooie architectuur.

• 13 Maart 2006 - 20:19

Lisette:

Nou, jullie zijn nu echt heerlijk op weg, ben erg benieuwd naar jullie Nieuw-Zeelandse verhalen. Zijn jullie nu al naar de Stones geweest? Dat is wel erg leuk, wou dat ik mee kon....
    succes met de Kiwi's

• 13 Maart 2006 - 23:52

Mar10:

Hey daar! Leuk om zo al je verhalen te lezen! Tijd vliegt denk ik zo?! Hier ook wel eigenlijk ;-) Ik heb een baan gevonden, in Haarlem (naast het Carlton Htl) en word per volgende week maandag account mngr incentives dus veeeeeeeeeeeeeel reizen ;-) Geniet nog van je welverdiende vakantie en blijf vooral schrijven! Kan ik een beetje meeleven! Lfs Mar10

• 17 Maart 2006 - 19:23

Mireille:

Mooie foto's Mar. Ziet er prachtig uit. Zus is niets veranderd. Ik blijf jullie volgen, have fun!!

• 19 Maart 2006 - 21:57

Hugo:

Ziet er naar uit dat jullie je vermaken!! Veel plezier!! Hugo

• 19 Maart 2006 - 22:31

Pa:

HOE WAS DE 90MILES BEACH?
    hEBBEN JULLIE HET ZELF GEREDEN OF MET DE BUS?
    ZELF GAAN WE HET OOK NOG EENS DOEN. SUCCES VAN PA EN MA

• 21 Maart 2006 - 12:39

Carola:

Hoop dat jullie lekker weer hebben met t kamperen, ben benieuwd naar de verhalen de foto's!