Pasen???? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ggk - WaarBenJij.nu Pasen???? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ggk - WaarBenJij.nu

Pasen????

Door: Webmaster

18 April 2006 | Thailand, Bangkok

O ja het was pasen, even vergeten. Hadden we de tickets niet verzet dan waren we gister pas aangekomen in Singapore. Maar gelukkig hebben we de tix wel verzet. Het bevalt ons hier uitstekend. Vanuit Maleisie zijn we met de boot naar Thailand gevaren, o dat had ik al geschreven. Geloof ik... maar goed Thailand zijn we naar Krabi geweest daar aan de kust 2 nachten ( in een niet aan t ereden bungalow) en toen de boot Koh Phi Phi, erg toeristisch maar we zaten op een lekkere plek en het eten was geweldig. Toen van Phi Phi de boot naar Ko Lanta een daar zijn we eigenlijk tot nu blijven hangen. We hebben wat mensen ontmoet waarmee we iedere avond eten en in de bar hangen, erg gezellig. Verder hebben we een dagje brommers gehuurd en het eiland over gecrossed erg mooi hoor. Van daag zijn we met de longtail naar 3 eilanden geweest, alleen de Monsoon komt eraan en het weer is aan het veranderen, de zee was behoorlijk heftig en dan is zo'n longtail toch wel een erg klein bootje. Het snorkelen was niet zo goed want het zicht was slecht. Maar al met al wel een heerlijke dag. Waarschinlijk blijven we hier nog een dagj eom lekker op het strand te hangen en gaan we donderdag richting Trang en steken we over naar de oostkust om dat zo zoetjes aan weer terug te keren naar Singapore. Lisette het noorden hebben we dus niet gehaald maar dan moesten we ook erg haasten dat bewaren we voor een volgede keer. Als het goed is is aan de oostkust het monsoon seizoen anders en is het weer daar weer beter (meer zon en minder regen maar nert zo warm) We zien wel. Het is voor mijn echt niet te bevatten dat ik over een paar weken weer aan het werk ben, 2 geloof ik. Maar ach gaan we sparen voor de volgende keer.
Thailand bevalt ons echt uitstekend mensen zijn erg vriendelijk en het kost geen drol. Vandaag de hotel rekening afgerekend, leef je als een god in frankrijk met alles erop en eraan (behalve de drank) voor 3 dagen reken je ongeveer 60 Euro af (met z'n twee). Wat ons wel heeft verbaasd is dat hiet toch zoveel moslims zijn. Ook het hotel/bungalow waar we nu verblijven wordt door moslims gerund de bar die ernaast zit(op het terrein van het resort) wordt door thai gerund maar dat lijkt dus goed naast elkaar te bestaan. Het zuiden schijnt anders te zijn (dieper in het zuiden) maar daar hebben we nog niets van gezien. He dat is het voor vandaag. Tot gauw.
En Jos nog gefeliciteerd!!!!

• 18 April 2006 - 14:54

Carola:

Nog twéé héle weken, dus niet aan werken denken joh, eerst nog even volop genieten van daar! Van mij ook gefeliciteerd Jos! haha handig zo!

• 20 April 2006 - 16:52

Lisette:

Nou klinkt allemaal tof.....Denk er inderdaad met weemoed aan terug dat ik exact een jaar geleden op Koh Samui (andere kust) met een cocktail onder de palmboom lag en ook dacht nog 2 weken.......
    Enjoy het laatste stukje!
    Lisette

• 21 April 2006 - 03:32

Ggk:

Carola jij ook nog gefeliciteerd (heb je m'n SMS gekregen??)

• 22 April 2006 - 14:54

Carola:

ja die heb ik ontvangen, hartstikke leuk!