Inpakken - Reisverslag uit , van ggk - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit , van ggk - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

05 Februari 2006 | ,

Vandaag inpakken, loop zoals altijd al weken te denken wat ik moet meenemen. In Californie is het tussen de 15 en de 21 graden, op Tahiti rond de 30 met regen In New Zeeland nu tussen de 14 (zuidereiland( en de 23 graden, maar daar zitten we pas over een maand.
Gister een nieuw telefoontje gekocht, kan ik ook mee in de VS bellen, want het is een triband, en verder kan ik er mee fotograferen en korte filmpjes maken en met e-mailen en videobellen en weet ik veel. Nou ja fototje is wel leuk en het belangrijkste is dat ik er mee kan bellen en gebeld worden. Straks maar kijken of m'n lief z'n simkaartje er ook in kan, volgens de verkoper kon dat. We shall see! (Vast m'n Engeld oefenen).
Morgen rond deze tijd zitten we al lang en breed op Schiphol. Drie uur van de voren inchecken zeggen ze op de site van Schiphol, naar de VS dus ook maar netjes doe dan.

  • 05 Februari 2006 - 14:41

    Ellen:

    goede reis en kom weer heel terug!

  • 05 Februari 2006 - 15:12

    Je PAPA:

    Heb je adres gevonden.
    Eerst natuurlijk at geklooi om het op het scherm te krijgen maar nu is het er dan van gekomen.

  • 05 Februari 2006 - 15:24

    Pa:

    nog even mijn nieuwe
    adres; laere046@planet.nl
    Het oude blijf ook nog geldig.

  • 05 Februari 2006 - 20:49

    Mireille:

    Zou ik ook maar zeker doen. Afgelopen zomer waren wij ook drie uren van te voren aanwezig en al met al hadden we geen tijd meer om tax free te shoppen, zo lang duurde alles. Succes en een geweldige reis gewenst!!

  • 06 Februari 2006 - 08:00

    Carola:

    Je bent op weg...spannennnnd!!!

  • 07 Februari 2006 - 11:02

    Katinka:

    Hoi lieve allebei,het feestje is begonnen! Alle stress van wat meenemen, de nieuwe werkgever, de keuken etc achter jullie latend en nu alleen maar genieten! heel veel plezier en volg jullie op de voet. X K

  • 08 Februari 2006 - 03:42

    Dutchie Overseas:

    Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar al jullie reisverhalen en avonturen.
    Ik ga nu weer even sneeuw schuiven. Veel liefs uit een fris, nee, een best wel meer dan fris Montreal! Enjoy your trip!

  • 13 Februari 2006 - 13:53

    Carola:

    ...gewoon benieuwd..lfs

  • 14 Februari 2006 - 14:55

    Natasha:

    Heel veel plezier ! Glad to see you are living the dream !!

  • 18 Februari 2006 - 12:38

    Juul:

    Blij om te horen dat het jullie goed gaat. En ja Anerikanen !
    Geniet er verder van, en houd ons af en toe op de hoogte...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 48711

Voorgaande reizen:

06 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: