Be-bear careful - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van ggk - WaarBenJij.nu Be-bear careful - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van ggk - WaarBenJij.nu

Be-bear careful

Door: Webmaster

17 Februari 2006 | Verenigde Staten, Los Angeles

Amerika wordt geregeerd door angst. Overal signs met waarschuwingen. Dangerous surf, wacht out for sleepers, undertow en dan ook nog poison oak ticks, etc. Ook voor beren wordt gewaarschuwd. Meeste state parks hebben bear-prove cases. In een van de parken kon je ze zelfs huren als je fdan mee moet nemen vergeten ze even te zeggen. Alles moet in de kast en de kast dicht. Etenswaren, tandpaste parfum alles wat ruikt.... maar dacht ik toen ik mijn tentje inkroop waar laat ik mezelf, na een paar dagen niet douchen en een dieet van past met uien en knoflook ruik ik toch ook wel redelijk lijkt me zo. Ach geluk gehad geen bezoek gehad van een beer maar wel van een wasbeer, die heeft z'n kleine pootjes overal op de auto achtergelaten.
Zo en morgen avond weer op pad naar Tahiti!!!!

• 18 Februari 2006 - 16:41

Mam En Pap:

Leuk zeg zo'n van angst sidderend vacantieland .he
    Maar ja nu maar even nabibberen.Reis met je mee liefs Pap en Mam

• 20 Februari 2006 - 08:05

Carola:

Spannennnnd! Misschien houden beren niet van knoflook??! Wasbeertjes, leuk, en die zijn brutaal joh. Bij ons kwamen ze zo aan tafel van het eten gappen! Goeie reis naar Tahiti, lfs

• 20 Februari 2006 - 10:25

DIGITALIST:

Toen wij zijn in de rockie's geweest in Canada daar hebben wij beren van bijna aai af stand meegemaakt.
    Heel spannend en leuk.
    Geniet van alles en leg het vast in je geheugen voor later als het soms even niet zo leuk is.

• 21 Februari 2006 - 09:32

Mireille:

Gaaf! Heb ze ook horen rondscharrelen op de camping 's nachts. Brrr. Dan durf je niet de tent uit voor een plasje. Veel plezier verder op jullie reis en ben benieuwd naar de volgende mail.

• 24 Februari 2006 - 22:25

Lien:

gaat alles naar wens.
    annemiek heeft de koffie
    al klaar liefs pap en mam .