Het Weer - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van ggk - WaarBenJij.nu Het Weer - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van ggk - WaarBenJij.nu

Het Weer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Tja in de reacties zie ik veel over het weer. Zal te maken hebben met de kou in Nederland. Hier valt het weer ons een beetej tegen het is erg wisselvallig maar er zitten mooie dagen bij. Omdat ik nog slechts 3 minuten heb hou ik het kort. 90 mile beach is prachtig en natuurlijk hebben we daar een stuk van zelf gereden, iedere huurauto is tenslotte een off the road auto. Bay of Islands viel wat tegen, had ik meer van verwacht. Prachtig was ons bezoek aan White Island. Gewapend met hardhats en gasmaskers met de boot naar het eiland en daar een rondleiding van 2 uur. Overal stoom uit de grond en met een redelijke kans op iets dat gaat gebeuren, dag tevoren hadden ze bijna een flood gehad uit het meer dat nu de kraten bedekt. Prachtig. He luitjes dat was het voor vandaag. Ciao!

  • 23 Maart 2006 - 02:20

    Carola:

    Spannend! 'De onderkant van een huurauto' is niet verzekerd, tenminste, dat was zo waar ik werkte, (daar noemden wij dat 'misbruik van de auto..') so if you don't want a big bill at the end of the trip, ontwijk dan de grote stenen en kuilen..Have fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 48653

Voorgaande reizen:

06 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: